7 måder at holde kunder kommer tilbage til dit websted

Du har bygget en hjemmeside. Vidunderligt! Det næste spørgsmål er dette: når du får en besøgendes opmærksomhed, hvordan kan du bringe dem tilbage?

Naturligvis ønsker du ikke alle besøgende vender tilbage, men snarere kunder og potentielle kunder. Artikler og andet indhold, der er udgivet på dit websted skal være relevant og interessant og velskrevet. Unikt indhold vil give dit websted en bedre chance for at nå målrettede besøgende via søgemaskiner.

Her er syv måder at holde kunderne kommer tilbage til dit websted:

1.Kør kortsigtede tilbud. Internet-brugere elsker et godt køb og salg er en sikker måde at fange opmærksomhed.Brug short salg perioder til at motivere folk til at handle — at give dem tre måneder til at træffe en beslutning vil bare hjælpe dem med at undgå at gøre beslutningen om at købe. Lad brugerne ved, at varerne på tilbud er altid under forandring for at tilskynde dem til at besøge webstedet regelmæssigt. Og vær kreativ med din tilbud. For eksempel, overveje at give væk en gratis gave snarere end blot at skære prisen.

2.Gør dit websted aktuel. Internet-brugere ser ofte online for at lære mere om interessante emner i nyhederne.At skabe en forbindelse mellem din virksomhed og en hot nyhed kan være en god måde at tiltrække besøgende til dit websted. Dette er en fælles taktik bruges af pr-firmaer til at få mediedækning, og kunne arbejde lige så godt for dig.

3.Opdatere oplysninger regelmæssigt. Hvorfor skulle en bruger ønsker at vende tilbage til en hjemmeside, der sjældent ændres?Holde dine oplysninger ajour sender en meddelelse til besøgende, din virksomhed er aktuelle og alvorligt gøre forretninger.

4.Holde en konkurrence. Dette er en fantastisk måde at få besøgende ophidset omkring din hjemmeside og hvad du gør. Overveje at bede brugere til feedback, så at det fordobler som et marked forskningsværktøj.Præmier behøver ikke at være ekstravagant, men skal være sjovt og passende for din målgruppe.

5.Udsende en e-mail nyhedsbrev. Denne populære salgsfremmende taktik er effektiv.Forvent ikke at opbygge en liste over tusindvis af abonnenter, men fokuserer i stedet på at opbygge en høj kvalitet række målrettede læsere. Når du sender et nyhedsbrev, holde det kort og informativ. Kampagner er forventet, men Overdriv ikke.

6.Deltag niche e-mail-grupper. Hvis du har tid, er deltager i en målrettet e-mail liste en fantastisk måde at oprette forbindelse med potentielle kunder og holde minde dem om din virksomhed.Deltagelse i en gruppe fungerer bedst, når din virksomhed tjenesteydelser et nichemarked. For eksempel, kan ejeren af en pet opmagasinere slutte sig en postliste for pet ejere. Ved at deltage som en ekspert, er storeowner i stand til at fremme sin forretning til et fællesskab af potentielle kunder.

7.Ved dine kunder. En forståelse af behov og mål af dine kunder er den bedste måde at sikre, at din markedsføring indsats er effektiv.Statistik og sporing rapporter vil hjælpe dig måle interesser af besøgende til din hjemmeside. Website brugsstatistik vil hjælpe dig med at forstå hvordan folk kommer til dit websted, og hvad de gør, når de er ankommet. Er de at finde, hvad de ønsker, eller visse sider på dit websted udløse dem til at forlade? Var konkurrencen du løb vellykkede? Denne forståelse vil hjælpe dig med at finpudse din online marketing indsats.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *